Kucakta dolastirarak yada memede uyuyordu. Agirlaşinca şimdii bir de ayakta sallama eklendi. Böylesi şimdilik kolayima geliyor ama ilerde zor olur mu bırakması ? Emzik de kullanıyoruz uyku geçişlerinde. Şuan 5.5 aylık yaklaşık 2 haftadır ayağımda sallıyorum