Başlık efso kusura bakmayın oğlum 5 ayına girdi anne sütü hic almadı mama veriyorum artık geceleri mama yemek istemiyor veriyorum tutmuyor ağlıyor zaten biberon da istemiyor kaşıkla veriyorum gündüz sizce anormal değil mi sabaha kadar ac kalması fikirlere acigim