Prensesannesi38 Kucağıma alıp, sırtını hafif hafiff pışpışlar gibi yapıp, sakin bi ses tonuyla “Ben burdaym yanındaym annecim Şşş pişş” diye seslenirim 🤭🌸 Beni duydukca sakinlesir kuzum 🌸 Hicbisekilde durmuyorsa direk aynaya baktırırım, ve gülerek “Aaayy kim varmıs hanimişşş kim varmısss” diye aynaya bakmasını sağlarm..🤭 Gözleri yaşlı bisekilde güler sakinleşir hemen 🤭💕