Merhabalar bugün bebeğim 9 aylık oldu doğduğundan beri uyku problemi var kolik bir bebek değildi ama uyumuyordu da emerek yada ayakta sallayarak uyuyor bırakınca anında uyanıyor gece saat başı kalkar gündüzleri bu ralar altıda kalkıyor gündüz uykuları yarım saat ben artık dayanamayıp zaman zaman geceleri sinirleniyorum kocamda gün içinde çocukla en fazla bir bir buçuk saat ilgilenir yoruldum der ama ben sinirlenince niye bağırıyon çocuğa niye sakin olmuyon belki Bi derdi vardır diyip geri yatıyor bende iyice çıldırıyorum ne yapabilirim