Necla61 ben 9,10,11. aylari birlikte aldim 3 aylik abonelik almistim. cok pismanim acickasi. icindeki malzemeler vs icin bana cok pahali geldi. aldiktan sonra youtubede iceriklerini ceken anneler oldugunu gordum. ona o kadar para vermek yerine her ay icerik videolarini izleyip evdeki malzemelerle aynisini yapabilirsiniz. ben bir daha almayacagim acikcasi.