Kızlar, daha once başlık açmıştım.. bebeğim sadece 150 gr almış. 2.300 doğmuştu 36 haftalık, şu an 5.400 ilk 2 ay cok guzel aldı. Bebeğim çoğu zaman bir iki gün istisnalar haricinde günde 2 kere 2 saat uyuyor, gece uykusuna yatırdığım zaman hiç uyanmadan 4-6 saat arası uyuyor. Aç bebek böyle olur mu? Hipp organic combiotic mama aldık biberonla almadı ekşitti yüzünü kaşıkla verdim öğürcek gibi oldu. Bugune kadar ilk kez veriyorum o yuzden mi sizce? Mamanın tadına baktım cidden aşırı kötü eşim başka mama alayım dedi ama ne alsın bilemedim? Mamaya asla karşı değilim sadece bebeğimin sevdiği bir şey olsun istiyorum.. teşekkür ederim şimdiden hepinize kızçeler💓🌸