Gunesay Merhaba ☀️ sezeryan olalı neredeyse 3 ay olacak ama özellikle tuvalete gidince bir ağrı oluşuyor. Benimle aynı durumda olan anneler var mı? Bu ağrılar zamanla azalır mı? Doğum sonrası bile bu kadar ağrılarım olmuyordu. 🤷♀️
Prenses39 Gunesay bende hiç öyle bir ağrı olmuyor bende 5 ay olacak bence doktora gidin iltihap mı var acaba
Analist Gunesay gecen gün oturuyorken bile canımı cok yaktı, dikislerim açıldı sandim bir de ağilip baktim. 6 ay oldu benim de ağrım oluyor ara ara.
Analist Gunesay senesini doldurup da ağrım var diyenleri de cok duydum. Ağrı, uyusukluk bir süre devam ediyor