Merhaba. Deneyimi olan tüm anneler yazarsa sevinirim.
bir haftalık enfeksiyon ve antibiyotik kullanımı ardından oğlumun trombosit değeri max 450 olması gerekirken 916 çıktı. Benzer durum yaşayan var mı?
doktor testi birkaç güne tekrarlayalım eğer yine yüksek çıkarsa iyi bir hematolog görmeli dedi.
endişeliyim çok.