Kızlar dün babamın kovit testi pozitif çıktı ve anneler kardeşim falnn karantinaya alındılar bizde annem gille sürekli görüşürüm daha testin pozitif çıkmadan 5 dkka öncesi kucağına aldı kızımı kız kardeşim yurt dışından geldi 10 gün önce hafif grip gibi birşey geçirdi koku almıyorum diyordu sürekli ama kızımda hiç bir sorun olmadı şimdi ne yapmam lazım annem kız kardeşimin testinde pozitif çıkarsa gidip test vericem bebeğime nasıl dikkat edebilirim uzun oldu hakkınızi helal edin 😶 şaşırdım kaldım iyice korkuyorum