Selcan1 Merhaba 2 hafta önce sezeryan doğum yaptım. Gece bebeğimi emzirirken unuttum ve bi an da hapşurdum bi yanma oldu ama geçti sonra bisey olmuş mudur acaba iç dikişlere olsa sürekli agrı yanma yapar mıydı ? Bi korktum o an cok şiddetli yandı ama gecti
Sevginur700 Selcan1 evet canım ilk zamanlar oluyor. Ben oksurmemeye çalışırdım hapsururkende tutardım kendimi 🤣🤣🤣🤣
Asaff89 Selcan1 bende ilk hafta tuttum hep ama öksürmeyi yavaş yavaş yapıyodum ayy aklıma geldi boğazıma su kaçmıştı ölmüştüm resmen
Prens0205 Asaff89 ay ben boğazıma su kaçtı dikişlerim zaten açıldı allahim öksüremiyorum mosmor oldum ama o an ölüyorum sandım eşimin aklı çıkmıştı anneme ambulansı çağıralım diyor bir yandan da sırtıma vuruyor garibim ya benden daha çok etkilendi doğumumdan sonra bir daha çocuk mocuk yapmayalım sana bir şey olcak diye çok korktum diyordu şimdi 2. Diyor 😂