[silindi] Melekdygu Kızım 3 aylık oldu baştan beri Prima kullanıyorum. Şuan 2 numarada. Gayet memnunum. Pişik olmadı.
Cmre Melekdygu ben molfix kullanıyordum ama çok kalın gibi geldi bana ve bebeğim pişik oldu yara gibiydi resmen sonra can bebe aldı eşim sadece 1gün kullandım ve primaya geçtim bir kaç hün sonra pişik geçti şükür tekrarlamadı
Zeynepadenmom Melekdygu yeni doğduğunda molfix göbek bağı oyunculu almıştım memnunudum 2 numarada onu kullandım 3 numara çok kötüydü prima pampers e geçtim çok memnunum molfixte güzeldi ilk 2 seri sonra berbatttttt 😤😤😤
Obsesifk Melekdygu o kadar pahalı markaya gerek yok yenidoğduğunda bende prima aldım ama şuan sleepy hatta canbebe kullanıyorum 3 aylık kızım ikinciye asla prima almam gereksiz sleepyde aynı işi fazlasıyla görüyor👍🏻
Ebru1307 Kaçırma filan yapmıyor pişikte yapmadı bize zaten suan o kadar çok bez gidiyor ki azalınca daha kaliteli bir beze geçerim diye düşündüm
Karpatya Prima premiumcare . Diger bezler sirtina kadar kacirma yapti surekli kiyafet degistrmektense kalite her zaman😎
Deleted2 Melekdygu doğduğundan beri sleppy kullanıyoruz 2 Ay 21 günlüğüz 3 numaraya geçtik gayet memnunum
ozlem Prima premium care kullanıyordu lastikleri bacaklarını çok sıkıyo büyük alsam da aynı sorun var bir de içi pamuk pamuk oluyo şimdi goon kullanıyorum çok memnunum