Epifenomen-gkc kahverengim normalden sık aralıklı, günlük kaka sayısını aşarsa ve normalden sulu yaparsa canım. Benim 2 aylık bebeğim oldu. Öyle anladım hemen ilk gününde doktora götürdüm.
Civciv3535 kahverengim benimkide hep sulu yapıyor kafam karışıyor bu konuda ama 10 kere sulu kaka yaparsa ishalmiş bu
kahverengim Civciv3535 bende anlayamıyorum hep sulu yaptığı için o kadar yapmıyor ama normalde hafif puturlu olurdu eskisinden biraz sulu putursuz yapıyor
Epifenomen-gkc kahverengim sadece anne sütü alıyorsa 10 gün mama ile besleniyorsa 5 gün kaka yapmaması normal karşılanıyor bugünleri aşarsa eğer kabız teşhisi konur. İshal olduğunda bezi evirip çevirdiğinde su gibi akar kaka öteye beriye oradan anlarsıjız