Emirin_Annesi10 probiyotik kullanması bağırsakları için daha iyi ben en basta kullanmıştım nurse harveysi Dr değişimi yaptim dediki kolik bebekler gaz damlasi kullanmamalı probiyotik kullanmali bağırsak gelisimine de faydasi olur rahatlar dedi,gercekten de öyle nurseden daha iyi gaz çıkarıyor daha rahat uyuyor, bırak uyusun rahatlamiştir acıkınca uyanır panik yapma ha içim rahat etsin diyorsan da ara sor doktorunu neden böyle oldu diye oglum 10gundur kaka yapmiyor öyle aşırı bir ıkınması da olmuyor rahatlikla gazını çıkarıyor onun sayesinde