Haleediz01 Mrb benim bebeğim iki aylık ve diş çıkarma belirtileri var çok huzursuz aynı zamanda doktorda diş çıkarma olabilir dedi diş yerleride belli şuanda aynı durumu yaşayanlar oldumu acaba
limonlukarpuzzz Haleediz01 belirtidir o bizimde o zaman basladi 6.5-7 aylikken cikardi ama o diş huzursuzlugu degildir atakta filandir
Eslembaby-Cennetmomy Haleediz01 5.5 aydan selam 2.aydan beri bekliyorum hala çıkamadı her şey tamam sadece uç vermesi kaldı
Busrayavuz35 Bizimde 2 aylıkken başlamıştı salyasının akması. 3. 3.5aylıklarda fena kaşınıyordu şuan 5 Ay 15 günlüğüz hala deli gibi kaşınıyor 😅 Ama diş yok hala
zlhaa00 Haleediz01 biZimde o aylarda başladı salya ve kaşınma parmak emme huzursuzluk 7. Ayda çıktı dişi
ahmetayazz 2 aylık başladı salyalar akmaya çokta eli ağzındaydı 4 aylıkken çıkardı rahatladı evladım 💕
Nur1126 Haleediz01 3 ay 7 günlüğüz bizimde belirtilerimiz var diş etinde bir sertlik yok ama sürekli ısırıyor eli kulağında huysuz meme redi var varda var