nurelem Maliki Yengemin öyleydi iltihap kalmıştı sarı akıntısı vardı ama onun bayağı kötüydü dikişi tam atamamıslar ondan olmuştu geçmiş olsun ama mutlaka doktora gidin
Baturalpinannesi Maliki benimki olmuştu canim doktor eliyle bastiriyodu içini iyice boşaltıp batikonla pansuman yapıp kapatiyodu 10 gün falan böyle yapti sonra da ben evde batikon sürüp orayı kuru tuttum
Deletedmom5284 Hiç duymadım üstte kalsın, ben yeni sezeryan olduğum da bi sıvı akıyordu ama kendi kendine geçti bi müdahelede bulunmadım, batikonla silmeyi denediniz mi?
Maliki Bndede ıltihp bosaltıyo doktor uc gundur ne kdr surer acaba bitmesi ıgnede vuruluyorm antibiyotik
Ef24 Maliki çok ağrı hissetmedim açıkçası hatta hiç ağrı hissetmedim orası uyuşuk olduğu için sanırım 2.5 ay oldu hala uyuşuk zaten biraz.kendimi sıktım ama. ağrım olmasın diye.yeni doğum yapmışım normal doğum sancısı cekmişim sezeryan olmuşum falan sıktığım için terlemiştim baya. Sıkabildiklerini sıktılar kalanlar için 3 ayrı antibiyotik kullandım 2 hafta boyunca kendi kendine küçüldü ve bitti enfeksiyon odakları
Maliki Prens0205 kac gun surdu iyileştimi tamamen agrısı acısı varmı. Benm hem bosaltılıyo hem kendimde skınca bosalıo igne vuruluyorm agzdan antibiyotik alıyorm ne zamana biter canımda acıyo
Prens0205 Maliki canım ben sana baştan yaşadıkları mi anlatayım öncelikle sakin ol korkma geçicek ben 1 hafta olmuştu doğum yapalı ama ağrılarım hiç geçmiyordu dikişimin kenarından nokta kadar sari su geldiğini gördüm ilk başta batikon sürdüğüm için o sandım ama bir anda karnım şişti ve kanla beraber komple iltihap akmaya başladı hemen bez koyduk eşim doktorumu aradı gittik bastıra bastıra akıttı ama baya fışkırıyordu iltihap 2 3 kilo iltihap aktı dedi sonra temizledi pansuman yaptı eşime sabah akşam bu şekilde sıkıp pansuman yapılcak eğer yaparım dersen malzemeleri de yazayım dedi ya da buraya getirin ben yaparım dedi eşim kendisi yaptı allah razı olsun 15 tane antibiyotik iğne verdi 15 tane de yine antibiyik iğne ama bunu vurulmucaksın ampulü kırıp dikişin üzerine döküceksin dedi bir de içmem için antibiyotik verdi dikişlerim komple açıldı benim sezeryan korsesi tak dikişlerin daha çabuk kapanır dedi biz hemen korseyi aldık taktım zaten korse de sıktığı için sabaha kadar baya iltihap akmış her yerimden çıkmış eşim sabah akşam doktorun gösterdiği şekilde 1 hafta bastırdı akıttı ağrılarım zaten daha o iltihabı akıttıklarında azalmıştı 3 4 günde ağrı sızı geçti kalkarken bir tek ağrım oluyordu o normaldi zaten ama 20 gün oturmam yasaktı hep yattım yattığım yerden annem eşim yemek yedirdi yattığım yerden sağıma soluma dönüp bebeğimi emzirdim korse çok çok rahat ettiriyor dikişlerimin ağrısını hafifletti aslında 10 gün de geçmişti herşey ne ağrı ne sizi yürürken falan rahattım ama eşim kızıyor diye oturmuyordum hep yatıyordum yoksa ben kalkar iş bile yapardım o kadar rahatlamıştım 10 günde çok şükür karadut özü alın enfeksiyona çok iyi geliyor her gün 1 tatlı kaşığı yut
Baturalpinannesi Maliki evet canim hap olarak kullanmıştım geçti 10 gune agri falan kalmamisti cok zor Allah yardımcın olsun ama geciyo korkma
Maliki Prens0205 sende baya çekmişsin. Zor bır durum. Bn hem agzdan hem kalcadan antibiyotik kullnıyorm. Uc gundr doktr sıkıyo evdede ıkı kere bz sıkıyoruz. Nerden boyle oldu bilmiyorum. Bı an once gcsn ıstıuorm. 10.gnlk daha bbgım
Prens0205 Maliki ameliyathaneden kapıyorsun canım yani sezeryan doğumda enfeksiyon kapma riski yüksek