Elifsmomm Kızlar bişey sorcam hanı yeni doğan çocugun 40nın 20sımı ne yapılıyomuş banyo mu yaptırılıomuş bişeyler varmış ben duymadımda yengem soruo öle bişey varmı aranızda bılgısı olan varmı??
Pamuk_seker Elifsmomm ne 40 ne yari 40 sadece 40 gunlukken abdest al banyonuzu yapin bitti gerisi bos fuzili isler😊sen yengene bakma eskiler can sıkıntısından bir sürü sey bulmus birsey yapmana gerek yok 40.gunde yıkarsın abdest alirisin biter
Htcsnc Elifsmomm evet bizde yaptık yarı kırkını. Bebişi banyo yaptırıyorsun annesi ama suyuna 100 tane ihlas okuyorsun. Sonra sen duş alırken o sudan bir kaç maşrapa falan en son kendinede döküyorsun. Bide annem eliyle hafif o suyu benim oğlumun yatağına çiselemişti bir kaç damla
Deletedmom5284 Kız ben 40ına şok olmuştum bide yarısı mı varmış bunun 😅 ne yarısını ne tamını hiçbişeyini yapmadım vah ben nerelere gideyim 😅
Pamuk_seker Deletedmom5284 valla ya hurafe seyler iste abdest bitti 😁yok tas makas altin bilmem ne ay o kadar boş islerki