Kayramirza54 canım şuan o süreçteyim ben.oğlum bugün düzeldi fakat ben alıştığım içn o düzensizliğe bu saat oldu uykum yok.şimdi şöyle ilk çıkardığı dişlerde sorun yaşamadım fakat sanırım artık yan kesici dişleri çıkıyor baya şişmiş diş izi var ve beyazlamış.(köpek diş ve yanındaki diş)1 hafta sürdü.sürekli ağlama,ağlamadığı zaman mız mızlık hali.kafa ateşi(inatçı değildir çıkıp,çıkıp düşer)sabah 4 lerde uyuma.gündüz 1 kez uyku sadece 30 dk.ayrıca hergün günde 2 kez sulu sulu kaka.(ek gıdadan beri 2 veya 3 günde sadece 1 kez kaka yapan çocuk onu belirteyim)bizde bunlar oldu.haaa bi de 10 aylık.meme de emip bırakığı için hemen iştahsızlıktan inan bi göğsümü emerken ötekinden akardı.düşün ne kadar iştahsız olduğunu.bu aylarda süt birikmesi olmaz çünkü.çok kuvvetli emdiği için çabuk boşalır.(hatta anneme dedim sanki 1 aylık anne memesi gibi olduk 1 haftada)