Kızlar 84 günlük oğlum var. Bi kaç hafta önce huy değiştirmeye başladı her anlamda. Önceden sakin bi bebekti koyardım yatardı kucak istemezdi. Son zamanlarda sürekli kucak istiyor hatta kendini kaldırıyor almazsak ağlıyor uyumak istemiyor. Babasında çok fazla durmak istemiyor artık babası hiç uyutamıyor. Çoğu zaman bırakırdım kendi uyurdu bazende ayakta sallardır şimdi çoğu zaman koynuma alıp yatırdığımda sakinleşiyor sadece yoksa ağlıyor sürekli yada ayağıma alıp kollarını sarıp ısrarla sallarsam ağlaya ağlaya sızıyor. Sürekli emmek istiyor yarım saatte bir yada saat başı gece de sürekli uyanıp meme istiyor önceden 4-5 saatte bir uyanıp emdikten sonra uyurdu. Şimdi saat başı uyanıyor. Emzirmezsem ayaklarını geriyor kendini kasıyor çok ağlıyor. Ağlamazdı hiç ağlayan bi bebek değildi şimdi herşeyde ağlıyordu çoğu zaman çığlık atıyor. Babasının covıd olma ihtimali vardı 3-4 gün eve gelmedi ondan sonra özellikle böyle oldu. Bana düşkünlüğünden mi böyle yapıyor bu süreç geçer mi yada nasıl geçirebilirim sürekli üzerime yapışık yaşamasını asla istemiyorum. Çünkü ben yanında yatarsam uyuyor ben kalkarsam uyanıyor. Ben de çok ama çok yoruluyorum bu sefer eşimde ilgilenmek istiyor ama çoğu zaman çocuk onda sakinleşmiyor.