Iyi geceler kizlae su 1 kac gundur e bebekten aldigim iki tulumla sknti yasiorum 1.5 tog,icine uzun kollu,altinada ince birsey giydirip yatiriyorum ve ustunede sadece 1 pelus battaniyesini oruyorum,oda isi derecemiz 22.8 derece bir bktim gene omuzlari kollari soguk bacaklari gene soguk,dayanadim degistirdim ustunu normal pijama giydirdim,10 dk sonra kontrol ettim isinmis vucudu…Neden sicak tutmuyor acaba bana bilgilerinizi paylasirmisiniz