Berensu benim oğlumun adı Ulaş Kerem . Doğdu doğalı herkes kerem de sadece eşim ve birkaç akrabası ulaş der yüzde 95 kerem kullanıyorduk . Keşke koymasaydik falan diyordum ama oğlum 3 yaşına geldi ve kerem ismini kesinlikle sevmiyor kerem diyen herkese ben Ulas’im diyor 🙈😅 bence iki isim kalsın zararı olmaz ama yine de sizin fikriniz eğer kesin isim değişikliği diyorsanız daha önce bir post açılmıştı çok detaylı yazanlar olmuştu arama yerine bir yazın isterseniz