Eyllebr zordur zor olmaz olurmu.uykusuzluğun o verdiği yorgunluk ve yorgunluk üzerine el kol da hissizlık ,kendinden kapanan göz kapakları vs…işte cennet bu yüzden anaların ayakları altında zaten.bi de bu benim 3.bebeğim.ilk bebek te insan yine bi nebze rahatta sonrakilerde öyle olmuyor işte.o uyusada geridekiler var uyuyamıyorsun.mecbur yemek pişecek vs..tek koca ile bebek olsa yine biraz daha yük hafif oluyor.sizin ilk bebek mi?..