1mom1baby Bebegimvebennnn 2.5 yaşında balık yağı kullanmaya başladım sonra iştah sorunu olduğu için iştah surubu kullandım içinde her vitamin vardı iştahı düzeldi yeniden balık yağı alicam şu an 34 aylık
Arc1993 Bebegimvebennnn hiçbir şey vermiyorum. D vit ve kan ilacını doktor kesti. 1.5 yaşındayız. Pandemi dönemi olduğundan dvit veriyorum. Balık yiyor haftada 1. Balıkyağı vermiyorum. Multivitaminleri de eksik olmadıkça kullanmayı doğru bulmuyorum
yokbecanim Bebegimvebennnn bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum küçükler için uygun değil ama ben beeo propolis+ham bal+arı sütü karışımı veriyorum.bir de d vitamini, hep evdeyiz güneş görmüyoruz diye.