Ikrasu17 aynısı benim kızda da var canım , bi fazlası sabah öksürükleri başladı 3 gündür , klima kalorifer çalışıyor yarattığımız oda da sanırım ortam kuruluğundan dolayı düşündüm ben , birkaç güne buhar makinası alıcam ( yoksa sizde tedarik edin tavsiye ederim ) gece yatmadan ütü ile havlu sırt bezini ısıtıp sırtına koyuyorum , onun ile uyuyor . Ayaklarının altına vics baby balm sürüyorum , birde yatmadan burnunu serum fizyolojik ile yıkıyorum . Çok şükür ateşi ve huzursuzluğu yok .