2 gundur ateşi 37, 1 yaşında dişleri patlamış 2 tane, ondandır dedik, serin tuttuk, bugun akşam geçmeyince devlete gittik, devlettekiler pandemiye gönderdiler, virüs testinin sonucuna göre bebeği kabul edebiliriz dediler, bizde vakit kaybetmemek için özel hastanenin aciline gittik, orada çocuk doktoru yokmuş, pratisyen hekim baktı, fitil yaptı, dişi için jel verdi, enfeksiyon riski için antibiyotik verdi, carpol verdi, fitil sonrası ateşi geçnişti ama şimdi yine yükseliyor, ateşi bu şekilde, eşime diyorum ilaç anca etki eder diyır, çok korkuyorum, normal değil dimi ya, devlete gitsem test için bekletcekler, özelemi gitsem ama özel acildede çocuk doktoru yok pretisyen bakacak yine, nolur akıl verin😢😢 
