Yarenelibol_
Doğdugunda ilk bi hafta günde birkere kaka yapıyordu sonra 7 günde bi fitil atmaya basladk alıstırmak istemiyorm ama bıraksam yapmaz hiç 4 gün oldu hala yapmıyor doktor 15 gün normal anne sütünden kaynaklı diyor ama afedersiniz osuruğu çok pis kokuyor bağırsakları bozuldu çocuğun niye yapmıyor olabilir bi çaresi varmı doğal yada ilaç😩