Hayırlı geceler oğlum 17 aylık bı hafta önce ateşlendi isall oldu faln neyse götürdük işte antibiyotik verdi doktor gönderdi diş dedi köpek dişleri patlamıştı azda olsa ucu gözüküyordu neyse bı türlu isali ve pişigi gecmedi islak mendil Kullanmiyorm suanda her alt degismemde güzelce ılık su ile yikayip pamukla kuruluyorm zeytinyağı sürdüm sudocrem suruym sürekli geçmedi.. en etkili psik kremi yada ne bilim memnun kaldığınız bişey var mı bezde hep sleppy kullandım😒lütfen yardım acil