gglsrnarslan Kızlar bebeğinde alerji olup bu damlayı kullanan var mı faydası oldu mu yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🙏
mom0989 gglsrnarslan ben kullandım sadece alerji değil her bebeğe uygun canım. Mükemmel bir damla. Tabi yanında destekçi olarak gaz damlası gerek . Biz bio gia kullandık her gün aynı saatte.
gglsrnarslan mom0989 bizde şuan kullanıyoruz o zaman relaktaz da kullanabiliriz yani peki nasıl kullandınız
mom0989 gglsrnarslan emzirme öncesi kaşığa damlatıp verdim canım ya da sütümü sağdıysam içine damlattım biberonun. Gün de 6-7 kere verebiliyorsun
Elifaydn Ne işe yarıyor acaba benim kızımda alerjik bir bebek 7. Aya girdik bize böyle bir Damla’dan söz etmediler
Tgcee18 Laktozu parçalamaya yarıyor içinde laktaz enzimi var günde 64 damlaya kadar kullanabiliyorsunuz bizim laktoz intoleransı var onun için kullanıyoruz hemen değil bi süre sonra çok güzel etkisini gösteriyor