Elena430efehan Esma1290 merhaba benn Hatay defnede oturuyorum doktorum ümit zeteroğlu oğluşumun doktoruda sühel Karataş ikiside mukkemel doktorlar 😊🙏
Deletedmom7 İskenderun da degilim ama iskenderun a geliyorum doktor a 😊 benim doktorum palmiye Hastanesinde Süleyman aslan oğlumun doktoru eser taşçı 😊
BeautifulMother1 Esma1290 palmiyeye doğum doktorum Kemal Kılıç oğlumuzun doktoru da Mürşit Bey . 21 mayıs annesi oldum çok şükür bebbeginiz kaç aylık bu yıl gidebiliriz buradan tayin çıkacak büyük ihtimalle demir çeligin pis havasına rağmen seviyorum burayı
Esma1290 BeautifulMother1 bende Ağustos annesiyim 🥰 canan Altunay doktorumda palmiyede. Denizin çocuklarıyız biz . 2 sene Mardin’de kaldım inan buranın o korkusuna hasret kaldım 🥰
BaraninAnnesi Hanımlar ben oğlumu sunnet ettirmek istiyorum. Hangi hastane doktor tavsiye edersiniz bilginiz var mi?
Esma1290 BaraninAnnesi ben 15 gün önce ettirdim ama normal acilde çalışan birisiydi. Kaynanamlarin aile sunnetcisi diyebilirim. Ama Dörtyol’da ikametgah ediyoruz. Düşünürsen yaprdimci olabilirim. 20 dk da yapıyor gayette memnunum
Busra1998 BaraninAnnesi cnm payasta ibni sina polikliniği var orda mehmet doktor var cok güzel sünnet yapıyor tavsiye ederim bn hemşireyim okurken arada oraya gider dururdum birşeyler öğrenme amaclı cok sünnet ettiği bebişler var tavsiye ederim herkeste memnundu
BaraninAnnesi Deletedmom7 yok bacım bulamadım ki. Bi senin dediğin var ama tercihim hastane ortamında yaptırmak… o yüzden araştırıyorum hala 🙊
BaraninAnnesi Deletedmom7 gereken önlemeleri alıyorlardır ondan korkum yokta evde yaptırmaya cesaret edemiyorum yoksa 200 TL çok uygun. Bi hastaneye sorduk burda 1500 TL istediler