Bebeğim 7,5 aylık oldu geceleri çok sık uyanıyor yani en son 4. aylarda gece uykuları iyiydi sanırım ama son zamanlarda çok kötü çok sık uyanıyor acaba doymuyor mu diye düşündüm sütüm mü yetmiyor dedim ek gıdaya da geçtik ama doktor kilosunu normal buldu beslenmeye ek bişey tavsiye de etmedi fakat çözüm bulamadıkça artık çok zorlanıyorum gündüz 3 tane uykusu var 1 er saat ama geceleri resmen gece olsun istemiyorum tükendim artık:( tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 😢