Deryaak Akşam uykusuna geçmeden meme emerken atak geçiren, hırçınlaşan bebeği olan var mı? Sadece akşam meme emerken oluyo bu. Başka bi bebek oluyo resmen, memede ağlıyo, hırçınlaşıyo, bağırıyo, ayağa kaldırıp gezdirp sakinleştiryorum anca. Böyle birşey yaşayan var mı :( çok uykusu geldiği için mi yapıyo acaba hiç bilemedim.
Derinsmomm Deryaak benimki aynı öyle oluyo resmen cıldırıyo. Mememi ittiriyo agzını acıyo saga sola sallıyo. Bagıra bagıra aglıyo. Mama veriyorum. Öyle uyuyo
Siracseda Deryaak ay benim oğlum da öyle Allah'ım sanki et kopartiyoruz bı yerinden kendimi strese sokuyorum öyle doluyorum ki bazen agladigim bile oluyor ama 1 gece oluyorsa ertesi gece olmuyor anlamadım
Deryaak Derinsmomm neden acaba ya :( bende ayağa kalkıyorum ninni sölüyorum, tekrar emziyprum, tekrar başa sarıyor. En son memede uyuyakalıyo artık yorgunluktan heralde. Duş alt değiştirme ve uyutma tam 2 saat 🤦🏼♀️
Deryaak Siracseda akşamlarımı sadece?? Benimki 1 haftadır her akşam. Resmen strese giriyorum saat 6 olunca 😬
Miraclemom Deryaak bir anda çok acıkıyor sanırım benimki de akşam uykusına gecmede zorlanıyoruz. Gazdan da şüphelenıyorum cunku gündüz de ara ara aynı tepkılerı verıyor😢
Deryaak Miraclemom açlıktan diil bence. Gazda sanmıyorum. Gündüz uyumuyo pek o başına vuruyo heralde. Doktoruna sorucam kontrolünde ne dicek bakalım
Siracseda Deryaak sadece uykuya geçerken öyle ama her gün değil ara sıra oda ağzımdan burnumdan getiriyor valla
Miraclemom Deryaak ozaman dediğiniz gibi çok acıkıyor olabılır bi sorun bakalım ama en iyi siz tanırsınkz bebegınizi, tahmininiz doğrudur bence. Benimki içmeyip içmeyip bir anda aşırı acıkıyor ondan doyuncaya kadar huzursuzuz😒
durumom Deryaak çok uykusu var emmek onu yoruyor ama hem emmek hem emmek hem uyumak istiyor ve sinir oluyor . Aynısını bizde yaşıyoruz.
Ebrcrkc Deryaak benimkide 2 aylık öyle yapıyodu CNN zorla emzirmiyorum artık uykusu olduğu için emmek istemiyor çünkü.uyutuyorum yarım saat sonra falan alıp emziriom öyle emiyor
Nilbet Ebrcrkc nasil uyutiuorsunuz acaba cunku uyu deyince uyumuyolar ki bnmki alismis meme emerkn uyuyo sadece onu da almayinca mahfediyo bzi
Poyraz18 Bizim 1hafta kadar sürdü uykudan önce çılgınca ağlamaları.. Başta canı acıyor sandım bende soydum her yerine baktım :) sonra anladım tabi geçiş dönemi olduğunu. Şimdi ara ara yine yapıyor ama sakinleştirip uykuya devam ediyorum. Bu arada oğlum tam 4aylık.
ZGD Deryaak memede hırçınlaşmasının sebebi gaz olabilir. Benim bebeşim de aynısını yapıyordu emzirmeyi bırakıp gazını çıkarıyordum rahatlıyordu. Sonra yeniden emzirmeye devam ediyordum.
Deryaak ZGD dün bende onu denedim, daha iyiydi, ben hiç gaza yormamıştım açıkçası, bakalım bugunde denicem. Ne kadar sürede geçti acaba?