Gizem4242 Hayirli geceleriniz olsun oncelikle guzel anneler benim bi sorum olacak bebeklerinizin burnunu nasil temizliyorsunuz ne kullaniyorsunuz? Tesekkur ederim cevaplariniz icin simdiden
Deletedmom7 Gizem4242 ben kulak çöpü ile alıyorum burnu pislenince. Eğer burnu tıkalıysa burun aspiratör ü kullanabilirsiniz
mom0989 Gizem4242 ben temizlerken Çin işkencesi oluyor resmen çok ağlıyor sıpa. Kulak çöplüğü ya da tel dokanın arka kısmı var ya yuvarlak hem canını acıtmıyor hem de hemen alıyor yani 1 dk dahi sürmüyor
Ysfm_20 Gizem4242 izotonik su verdi doktorumuz siringa ile cekip burnuna sikiyorum burnundan dokuluyo eger cikmazsa da aspirstor ile cekiyorum
Ygll Gizem4242 serum fizyolojik sıkıyoruz sonra aspiratör le çekiyoruz. Genelde banyoda yada banyodan sonra kaşınıyor kendini akıyo burnu.