Arkadaşlar merhaba ben 2,5 ay önce normal doğum yaptım ve vajinamda elime takılan bir şey varil tarafta böyle gergin bir şey. Doktorum normal bir durum zamanla geçer dedi ama benim gibi her normal doğum yapanlarda oluyor mu merak ediyorum. Başına gelen varsa yada bilgi sahibi olan varsa yardımcı olursa sevinirim