Sseyma3 Gündüz 15 20 dk bazen 1 saat ama gece uyuyunca 1 de emziririm 5 e kadar kaldırmam acaba doğrumu yapıyorum çünkü prof bı doktor bebeğin yemeye nekadar ihtiyacı varsa uykuyada okadar ihtiyacı var yazmıştı.
Yelizdurmus Sseyma3 ne zaman acıkırsa o zaman uyanır için rahat olsun demekki tok bebeğin mutlu bebeğin . Benim de öyleydi şanslı annesin
kevsererturk Sseyma3 sakın uykusunu bölmeyin acıkınca kendisi mutlaka uyanır zaten. Büyüdükçe o uyku bölünmeleri alışkanlık haline geliyor uyku bir bebeğin gelişiminde cook etkili inanın. Yenidoğan dönemi bitmiş zaten cok küçük degil artik ☺️
Sseyma3 Aselhafsa61 merveeminaaa Elifk5352 kızlar peki düz yatsa birşey olurmu ben yan yatirdikca dönüyor
merveeminaaa Çok çok çok normal artık uykusu düzene gitmeye başlıyor ve gece uykusuna geçiyor , kızım da 40 geçtikten sonra bende kaldırmadım şükür bir sıkıntımız da olmadı , zaten uzmanlarda kaldırmayın diyor
Elifk5352 Sarılık olayı kalktı artık kaldırmana gerek yok acıkınca zaten kendi kalkar bir kere bebeğim 8 de kalkmıştı 1 de yatıp doktor gayet normal demişti :)
Dogabebekkk Sseyma3 benim bebeğim de 2 aylık oldu ben uzun zamandır gece uyandırmıyorum hatta sabah 7 ye kadar acıkmıyor önceeen uykuda besliyordum uykuyu bölmek iyi değilmiş sarılık filan da olmadı gündüzleri de genelde 3 saat arayla besliyorum yabancı uyruklu bir arkadaşım bebeğini 15 günlükken gece uykusuna alıştırdı 6-7 saat çocuk uyudu şimdi 8 aylık tosun gibi oldu 😁 endişe etmeyin yani ☺️
ironboy Sseyma3 selamlar zaten bebekler sırt üstü yatırılmalı. Ani bebek ölümünü önlemek için. Yan yatırınca dönme zamanları özellikle tehlikeli. bu arada benim oğlumda gündüz hiç uyumuyor belki yarım saatlik periyotlarla 1-2 kez. Ama gece7-8 saat kesintisiz uyuyabiliyor . 🙏🏻
hll2020 Benim oğlum 6aylık oldu ve 4 ayına kadar saat gece 00.00 da emzirip saat 6 ya kadar emzirmiyordum. Doktor doymasa uyanır ağlar uyandırma sende demişti. Yan yatırmaya devam et bence daha küçük ve kusma atma yapabilir.
Alpingo Sseyma3 "prof "doktorunuz a güvenmeyip bizimle mi iiçiniz rahat ediyor😂iyi uykular yavruna maşallah
Fatmabkdmr Benim bebeğim 3 ay 11 günlük ben uyurken de alıp emziriyorum. Aç kalmasın. 3 saatte bir alarm kuruyorum