Leyla34 benşm oğlan alıştırma bardağından içemedim hep boğazına kaçıyordu. Sonra pipetli bardaklar var arkadaşım ondan dene dedi. Aaa Bi denedim kırk yıldır içiyomuş gibi içti suyu :) ben şok çok rahat oluyo hem koyuyorum ortaya suluğunu kendi gidip içiyo susayınca. Bardakla kaşıkla çok zor oldu iki içiyo başlıyor öksürme ye. Şimdi biraz biraz bardakla deniyorum arada