Vinividiviciii yeni gördüm kusura bakmayın.
her zaman bu tarifi yapıyorum çok güzel kıyır kıyır oluyor.
2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tereyağı
2 yemek kaşığı irmik
2 yemek kaşığı bal/pekmez (1 yaş altı bal olmaz pekmez olur, yok pekmezi pişirmem derseniz olgunlaşmış muz ve ya elma konsantresi olur.)
1 tatlı kaşığı ruşeym
Yarım su bardağı tam buğday unu
yarım su bardağı pirinç unu
Yarım su bardağı yulaf unu
önce tereyağı ve irmiği karıştırın
bal/pekmez/elma konsantresi bunlardan birini ekleyin
diğer malzemeleri de sırasıyla ekleyin unları kontrollü ekleyin hamurun toparlanması lazım ( un kurabiyesi hamuru gibi oluyor.)
180 derece fırında ortalama 15 dk da pişiyor fırına göre değişir kontrollü pişirin.( pembeleşince tamamdır.)
soğuduktan sonra tepsiden alın dağılmasın.