barlas2020 Kızlar 1 yaş konsept fotoğraflarınızla bana fikir verir misiniz ? Ocağın 20 de oğlumun Doğum günü aile arasında küçük bi kutlama yapıcaz ama şık bir masa olsun istiyorum ☺️ Oğlum büyüdüğünde resimlerine bakınca hoşuna gitsin 😂
Mina0607 barlas2020 ben fotoğrafçıya pasta patlatma şeklinde yaptırmayı düşünüyorum. Bikaç kıyafetle değişik pozlar hoş duruyo.
SemraHakan barlas2020 Ürünleri siparis ettim yapamadim malesef..pastasi falan hep iptal oldu🤦♀️..sadece bunlardan resim cektim..dış cekim yapiyim dedim Almanya da havalar sagolsun bir duzelmedi ve kaldi👀inslalah yapacagim resim işini..
CemreKerem35 barlas2020 3 yaş için biz böyle yaptık . https://imgyukle.com/i/aJMfob https://imgyukle.com/i/aJM70t https://imgyukle.com/i/aJMd5c