edsn1 Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık bebek arabamız çok ağır tek başıma hem bebeği hem arabayı asansör de yok tek başıma aşağı indiremiyorum ,rahatça portatif şekilde çıkabileceğimiz önerebileceğiniz memnun olduğunuz bir kanguru markası,modeli var mı?
Sidal edsn1 canım ben aldım solomombabyfden bebegm istemedi 180 tl ye almştm bir kere deneme dışında hiç kullanmadk sevmedi kızım yeni dogan aparatıda var içinde isterden sana satabilirm