Merhaba arkadaşlar, oğlum 6 buçuk aylık doğuştan sağ ve sol testisin ikiside yukarıda erken doğum olduğu için bu tarz durumlarla karşılaşılabiliyormuş. 6 aya kadar inmesini bekledik ancak inmedi biri inseydi diğerini 1,5 yaşına kadar beklenebiliyormuş ama bizim o ihtimalimiz ortadan kalktı maalesef. Böyle bir durum ile karşılaşan, bebeği ameliyat olan var mı? Var ise ameliyat süreci ve iyileşme süreci nasıl oldu paylaşabilir misiniz?