Benim biricik kizim kolik bebekti ilk 3 ay sadece pilates topunda ziplayarak uyutabiliyordum. Daha sonra ayakta sallamaya alistirdim ama onun yerine keske desteksiz uyutmaya alistirsaydim tecrübesizlik iste. Ne zaman ayagimdan yatağına biraksam uyanirsa hop tekrar sallama mod varislerim patladi artik cokta sıkıcı geliyodu. Bir kac gun önce ateslendi 3 gun falan sürdü hastalığı kâbus gibiydi ilk defa hasta olmustu yine uyusun diye sabahlara kadar ayagimda salladim asla bırakamadim. Simdi hastaligi geçti cok şükür iyi asla ayakta sallanmak istemiyor kendini yataga atıyor ve oyle desteksiz bi şekilde uyuyakaliyor 2 gündür her uykusunda bu böyle şok icindeyim masallah diye diye bi hâl oldum. Ayakta sallamayi nasil biraktiririm diye düşünürdüm hep ve şükürler olsun allahima masallah 🤣 kendi kendine birden oldu. Darisi benim gibi olan annelere insallah🤣 not: 11 aylık oldu. Buraya yazdim diye büyüsü bozulmaz umarim🤣🤣