Mom091 Gamzeliimom ben çatısızlardan aldım trendyoldan gayet kaliteli ve güzel. Trendyola bir bakın☺️
MS-01 Gamzeliimom bende arıyorum ve hatta oğlumun hic kullanmadığımız besinini satmak istiyorum onu satıp onun parasıyla alacam eger besik ihtiyacı olan varsa satacam 😊 oglum cok deli yatiyor yerde yatiriyorum beşiği öylece duruyor doğduğunda da yatak odama kucuk besik almostim ayri birde hic kullanmadım onuda
AybarsMoms Gamzeliimom noktabebe.comdan oda takımı ve herşey dahil set aldım tekli ürün satışlarıda var bir bak istersen canım çok güzel modeller var
Gamzeliimom Mom091 tesekkur ederim bende instagramdan da gördüm 550 ye var 650 yede var siZ ne kadara aldnz
Gamzeliimom MS-01 insallah satabilirsin canım kızım odasında büyüyen beşiğinde yatıyor ama yinede arayış içindeym
MS-01 Gamzeliimom insallah benimde buyuyen besik ama atar diye korkumdan hic yatıramadim hepsiburadada ucuz sanırım indirimde az önce baktım bende fena değildi hatta bende kapılı alayım diyorum ama bilemedim
Mom091 Gamzeliimom montessori karyola yazın çıkar. Daha ucuzlarıda vardı ama yorumları çok kötüydü. Benim aldığım satıcıdaki yorumlar güzeldi. Gerçekten de çok kaliteli çıktı hiç bu kadar beklemiyordum
MS-01 Gamzeliimom 1 yasinda canim kapida olsa diyorum sonrada olmayinca en azindan uyanınca gelebilir diye düşünüyorum ama bakalim
Esmece AybarsMoms Modeller güzelde kalitesi tartışılırmış okuduğum yorumlara göre birçok alıcı da memnun olmadığı için şahsen ben cesaret edemem
Gamzeliimom MS-01 beşiğinde sarkar diye mi yatırmadın canım hiç yoksa deli yatıyor rahat edemiyor diye mi
momyshark1 Çatılı olan modelden yaptırdık hiç memnun değilim oğlum çok deli yatıyor sığmıyor onun yatağında eşim yatıyor oğlumda benimle uyuyor🤦🏼♀️
Zalimsin Çatılı, kapılı, iki basamaklı, 10 cm ayaklı ve 70 cm korkuluklu yatak yaptırdım yarın öbür gün elime geçer güzelse tavsiye ederim 1200 verdim
Zalimsin Zalimsin bir de 100*200 ölçüsü yani bu ürüne bu para gayet iyi ama ölçüleri değişince daha uygun da olur
Gamzeliimom Zalimsin anladm canım o kadar bütcem yok ama yinede bakarım gelince resmi De paylaşırsan bizimle sevinirim
MS-01 Gamzeliimom tutunup ayağa kalkıyor bilmedigi içinde atıyor kendini yatak odasında yere yatak uaptim 4 5 aydır oyle yatıyor o halde her yere yastık koymama rağmen peteği altına sokmus kafasını gece ensesine kadar orayı kapattım ayak ucundan dolaba tutunup kalkıyor yada gece emekleyip çıkıp gitmeye çalışıyor ne yapsam bilemedim açıkçası