Betul96 ☺️ Bizde 2.5 aylıklen sünnet ettirdik☺️Ben siz gibi sürekli oğlumun pipisini yanlış kesti diyip diyip durdum😅eşim hayır böyle oluyor dese de yinede olmadı bu yanlış oldu diyorum😅alt tarafı kertikli olurmuş eşim öyle söylüyor😅yani normalmiş bacım endişe etme,valla ana olmak böyle bişeymiş sürekli endişeleniyorsun evladın için artık ömür boyu bu böyle sürecek🥰☺️