Kızlar bebeğim hastanede biberona alışmıştı ne yapsam etsem memeye dönmedi ben de sagdim ve mama verdim ama hiçbir zaman öyle dolu dolu sütüm olmadı en fazla 60 CC çıktı. Hastane tipi makine kiraladım sonra bı anda bebeğim emmeye başladı ben de sağımı bıraktım emzirdim ardından mama verdim bır aya yakın böyle gitti ama yine emmeyi bıraktı 😢😢 sizce ne yapmalıyım tekrar makine alıp sagmaya devam edeyim mi sütü olanlar ne kadar şanslı ne yapsam ne yesem artmadı 😢😢