Mihranimmm Arkadaşım benden 3 gun sonra doğum yaptı oglu yürüyor bugün kaydıraktan kayiyordu benim kızım daha ayakta duramıyor. Kıyaslamak degil ama iste annelik dert ediyorum kendime. 9 ay 21 günlük
Asenana Mihranimmm daha zamanı var üzülme. Bazı bebekler erken yürür kafana takıyorsan daha az görüş bi süre 🤷♀️
CansuveCan Mihranimmm erkek ve kız bebeklerinde gelişim farklıdır hiç üzülme canım her bebek kendine özel ❤️
Denizpoyrazz Mihranimmm her bebek farklıdır canını sıkma. ARKADASIMIN kizi 10 aylıkken yurudu benim oğlum 12 aylıkken. Zamani var.
Ereninannesi55 Mihranimmm ben napam bacim benimki 14 aylikken yürüdü 😊 düşün kış geldi çocuk sokaklarda kosturamadi bile 😬 acele etme yavaş yavaş yürür inşallah o da 🌸
Kusannesi Mihranimmm 9 ay zaten yürümesi için erken, bakmayın milletin cocugu erken yürümüs yani. Biz 11 aylıgız anca anca yürümeye basladı dert etmiyoruö normal olan bu.
angelfish Mihranimmm kızım 16 aylıkken yurudu oglum 10 aylıkken. Kardes bıle olsalar her bebek farklı canım
Mira25 Mihranimmm benim kızımda 10 aylık yürümüyor tutunup kalkıyo ama henüz yürümüyo her çocuğun gelişimi farklıdır elbette yürüyecek oda zamanı var😉
Ata0905 Mihranimmm benim oğlum da 9 bucuk aylık yürüdü. İlk oğlum 13 aylık yürüdü. Arada büyük fark var. Hiç belli olmuyor bu işler 🌺
Oznur123 Mihranimmm canim her bebegin gelişimi farklıdır benim oglum da 9 aylik yürüdü mesela kardeşim 7 ayinda yürütmüştü yeğenim bi buçuk yaşında yürüdü korkuyordu yürümek istemiyordu yani her bebek kendine özeldir bisver bunlari düşünüp sikma canını her ayının tadını çıkart
asz Mihranimmm canım kimi erken yürüyor.benim kıZ 10 aylıkken yürüdü.oğlan 14 aylıktı yürüdüğünde.şimdi 10 ay 4 günlük bi oğlum daha var bakalım o ne zaman yürür.sen dert etme canım.18 aya kadar yolu var.bak benim bu küçük oğlumda inan 9 ay 25 günlükken emekledi.akranları 6.ayında başlamıştı.