MrvMrv95 tuvalet iletişimi kitabını acil okumanı tavsiye ederim. 3.5 aylıkken başladım wc ye tutmaya o yüzden korku falan bilmiyor. Yemekten önce yemekten sonra, uykudan önce uykudan sonra. Bunlar rutin yapacağı saatler zaten. Haricinde çişi geldiği zaman söylüyor çisss diye. Eğer işim varsa götüremeyecek durumdaysam altına o zaman yapıyor :)