Elifkayra Merhabalar ben iki ay önce corona geçirdim tat ve koku kaybı yaşadım sonradan yavaş yavaş gelmeye başladı bu yaklaşık 10 gündür ne yersem yada koklarsam kötü bir sarımsak kokusu gibi alıyorum böyle birşey yaşan var mı?😔
Mrv-_- Elifkayra evet bende de aynısı var böyle sisli puslu pis bi hava kokusu gibi bi koku geliyo arada.. yavaş yavaş geçiyomuş o da.
Kumsl Yengem de atlattı o da tat koku gitmişti aradan 1 ay geçti onda da hala arada tat alamiyormus bazen kötü tat koku aldığım bile oluyor diyordu