Mommyishome Var mı kullanan? Chicconun arabasından memnunuz. Böyle küçük rahat ve kaliteli mama sandalyesi arıyorum. Kullanan varsa bilgi almak isterm. Var mı kullanan ya da en azından mağzada gören? Malum pandemi internetten her alışveriş :(
ugurbocegimm Mommyishome ben kullanıyorum bir aydır gayet memnunum. Bumbo almayı düşğnmüştüm o zaman stok yoktu ona da bakabilirsiniz. Annemlere gitmiştim geçenlerde poşete koyup götürdüm işimi görüyor
Mommyishome Mertoglan ya ana kucağımız var. Bi de öyle büyük değil de taşınabilir istiyoruz. Aslında ben onu da beğendim ama hem taşınabilir değil hem de çok büyük evimiz küçük. Katlanıp kaldırılacak ve gerekirse rahatla taşınabilecek bişey istiyorum
Dzgnfeyza Ben bumbo multi seat sipariş ettim kullanışlı ve çok portatif harika bi ürün tavsiye ederim bebeğim 5 aylık içinde çok güzel oturuyor
Mommyishome Dzgnfeyza biraz pahalı sanki ve evden dışarı taşımak da çok rahat görünmüyor gibii geldi bana. Oturma yeri de silikon sanırım. Elinize ulaştığında yine yazar mısınız memnuniyet durumunuzu
Mommyishome ugurbocegimm çok küçük yazanlwr olmuş bu komuda ne düşünüyorsunuz? Gerçi benim bebem minyon bi bebe
ugurbocegimm Mommyishome oturma yeri çok geniş değil evet şuan 9-9.5 kilo arasındadır muhtemelen bebeğim gayet rahat sığıyor. Çok tombiş bebekler sığamaz bence de 😅