Ayseciginannesi Kizlar sutum baya cok , bir ay oldu dogum yapali , hatta biktim her gun onlarca kiyafet degistirmekten sutum cok diye akiodu hep. Simdi yine oyle ama dunden beri sag gosumun icinde kocaman bi tas gibi bisy var, ve bebegim emince aglaya aglaya emziriyorum cok kotu bi agri var, emmedigi halde bile agrio sag tarafima zor yattim dun, bende manuel pompayla sag gogsumu sagiyorum kziima solu emzirdikten sonra sagi biberonla veriorm dunden beri. Bu nasil gecer basina boyle bisy gelen oldumu
Deletedmom412 Ayseciginannesi sürekli sağın göğsünüzü. Mümkünse elektrikli alın. Göğüs pedi kullanıyor musunuz?
Zehrahmiran Ayseciginannesi canım göğsünde setlik varsa eğer ağrı yapıyorsa eğer canın birşey çekip de yemezsen de oluyor hatta o ateş bile yapıyor ablamın da olmuştu yiyince geçti geçmiş olsun
Anne Ayseciginannesi sık sık sagin gogsunuzu cok doldugu icin sertlesiyordur. Cok dar iç çamaşırı kıyafet de giymeyin
Sltn Ayseciginannesi canım duşa gir ovala sert yeri sonra ters pozisyonda bebeği emzir.hatta üzerine egilerek emzirirsen geçer. Muhtemelen süt dugunlenmis eğer gidebiliyorsaniz acil é gidin mastite çevirmesin.