Aslancikk Tugansibel21 bizde de vardı o sorun ben o aylarda kayısı kaynatıp rondada iyice özünü çıkartıp süzüp icirmisdim bebeğime..altıncı aydan sonrada yoğurtla kayısı yediriyorum bide kabak ıspanak filan kabizligina iyi geldi
Aslancikk Tugansibel21 bizim doktorumuz kesinlikle kullanmayın demisdi içinde paraben var aşırı derecede bebekde huysuzluk gaz kabızlık yapar dedi o yüzden bize bestiron verdi paraben yok memnunuz..
Aslancikk Tugansibel21 canim sağlık ocağından verilmio sağlık ocağının tek ver digi kan ilaci var..biz eczaneden aldik