İlk bebeğimizde da denedik yapamadık ama şimdi bir bebeğimiz daha oldu. Biri 3 yaşında diğeri 3 aylık. Büyüğü hala gündüz sallayarak gece tanında uzanarak uyuyor. Küçüğü de kucakta gezerek emerek sallayarak ve saatleri hiç belli değil. Kafayı yenek üzereyiz evde sürekli gerginlik tahammülsüzlük stres. Ama yine yapamam uyku eğitimi böyle de ağlıyorlar ama öyle daha başka sanki;( ne yapacağım bilmiyorum hiç sürekli baş ağrısı eller kafanda ağlıyorum ;(((