Merhaba arkadaslar benim bebeğim 7 11 günlük hamileliğimden sonra ayak tırnak batığı yasadım 2 baş parmağımda tırnaklarım çekildi parmagıma iğne vurulumuştu sadece bebeği emzirmende sıkıntı yok dedi genel cerrah fakat sol ayagımdaki tırnak tekrar batık cıktı ortopedi önerdiler gittim batık kısma işlem yapıcaz cekmicez parmaga lokal anestezi yapıcaz dedi fakat 1 gün emzirmiceksin dedi bebeğimde memeye düşkün ek gıda cok az tüketiyor sütte depolama gibi bi vaktım yok biberon flan hic bişey kabul etmiyor ne yapıcam bilmiyorum bebeğimde biraz huysuz nasıl başederim emzirme şansım yokmu😢😢😢